El passat dimecres 15 d’abril va tenir lloc a l’Escola d’Enginyeria de Terrassa el Mercat de Tecnologia del Vallès (Mercatec Vallès) que s’inscriu a la xarxa de Mercats de Tecnologia que se celebra anualment en diversos indrets de Catalunya.

El nostre alumne de 2n de Batxillerat Jaume Estany (modalitat de ciències i tecnologia) va ser un dels ponents, i va poder mostrar i explicar el seu projecte al públic visitant. El seu treball de recerca, “Pont basculant : disseny i construcció“, tutoritzat pel professor Javier de la Torre, consistia en la construcció de la maqueta d’un pont basculant controlada amb components electrònics connectats a una placa Arduino, capaç d’activar components o mòduls i rebre senyals de sensors. Moltes gràcies al Jaume pel seu temps i esforç en un dies que pels alumnes de 2n de Batxillerat són especialment intensos.