L’actuació va estar dividida en dos concerts consecutius. En el primer vam poder sentir als més petits de l’Escola de Música: els grups d’iniciació a la música i el grup de nens i nenes d’infantil. Sota la direcció del Carles Llongueras i acompanyats per la Carmen Ossorio, cada grup va interpretat un sèrie de cançons de temàtica nadalenca. Per obrir i tancar el concert van actuar dos grups instrumentals: elgrup de guitarres i el combo, sota la direcció de David García.

En el segon concert van participar l’orquestra de percussió, a càrrec del Jaume Gironès, les corals de l’Escola de Música, sota la direcció de l’Alícia Prieto i acompanyades al piano per la professora Carmen Ossorio i la Jove Orquestra, dirigida per l’Alberto Arbej.

Tots els concerts van anar molt bé i el nombrós públic assistent que va omplir la sala va aplaudir amb força als intèrprets. Felicitats a tots els joves músics i els seus professors per la seva brillant actuació!