L’English Project a Infantil i Primària

Quan escoltem, quan llegim, quan mirem allò que fan els altres, certament aprenem. Però la neurociència, entre d’altres, afirma que aprenem molt més quan som nosaltres els que fem les coses i sobretot quan som nosaltres els que expliquem als altres allò que hem fet.

D’acord amb aquest principi, l’EnglishProject a Infantil i Primària proposa iniciar l’aprenentatge de l’anglès mitjançant contes escenificats on són els alumnes qui representen, des del primer moment, tots els papers argumentals que hi apareixen. Són els mateixos nens i nenes qui viuen emocionalment els relats, fan tots de protagonistes i diuen tots els diàlegs. Aquesta vivència activa, aquesta emoció assolida des de la posició de protagonistes, aquest fer i dir, ser ells el propi conte, els converteix en aprenents “reals” de la llengua.

Evidentment, complementem els contes amb un conjunt de treballs que afegeixen suport visual, com poden ser murals, dibuixos, treballs manuals, cançons, jocs… Perquè cadascuna d’aquestes feines esdevé una nova oportunitat de fer i dir el relat.

Així treballem i aquí ho podeu veure amb els nens i nens de 1r de Primària! Aprenem la llengua anglesa amb el conte de “Super I and Super You“. Hem format junts una “Superclass” i ens hem convertit tots en “Superheroes”! Aquí ens podeu veure amb la nostra “Supercape” i gaudint de debò!