El Banc de Sang i Teixits a l’Escola!

Banc de Sang i de Teixits, ESO

El grup d’alumnes de 4t d’ESO encarregats del servei comunitari del Banc de Sang i de Teixits han creat una campanya de donació de sang per a les famílies de l’Escola. Sota el lema “Amb Cada Donació, salvem Tres Vides” han fer cartells i publicitat.

Donem les gràcies perquè han estat moltes persones les que el passat dijous van venir al teatre de l’Escola per fer la seva aportació. Els treballadors del Banc de Sang i de Teixits van estar tot el dia, matí i tarda, oferint el servei; juntament amb els i les alumnes voluntàries de l’Escola.

Gràcies a tots i a totes per la col·laboració!

[ux_gallery ids="13932,13933,13934,13935,13936" col_spacing="small" columns="3"]