Durant la setmana passada els alumnes de primer d’ ESO varen tenir l’oportunitat de practicar l’ esport de l’esgrima, acompanyats per formadors de la Federació Catalana d’Esgrima. En les classes d’Educació Física varen aprendre algunes tècniques de col•locació corporal i es van iniciar en els combats equipats amb la màscara i el sabre.

Des de fa uns quants anys el Club d’Esgrima Terrassa s’entrena al gimnàs de la nostra escola. El Club ens ha facilitat el material i la seva experiència per portar a terme aquestes sessions d’iniciació. Tot i ser un esport minoritari, dins de l’Escola Pia tenim uns quants alumnes que s’hi dediquen. Tots aquells que estigueu animats a seguir practicant aquest esport, el Club està obert a acollir nous tiradors.