,

Dos premiats al concurs “Fem Matemàtiques” de 6è

El passat dissabte 14 d’abril a l’institut Pineda de Mar es van celebrar els concursos +Matemàtiques per als alumnes de 5è i el Fem Matemàtiques per als alumnes de 6è. La primera fase d’aquests concursos la vam fer a l’escola i d’aquí es van seleccionar dos equips de quatre alumnes, un equip de 5è i un altre de 6è.

Després de tot un matí d’activitats matemàtiques, on també ens va acompanyar la pluja, vam obtenir dos alumnes premiats:

L’equip del Narcís Martínez de 6è B que va guanyar el premi de la gimcana matemàtica per equips que es va fer pels voltants de l’escola.

El Toni Forrellat de 6è D que va guanyar el 4t premi de la prova individual i passa a la següent fase a nivell de Catalunya que tindrà lloc el proper 5 de maig a Lleida.

Felicitem a tots els vuit participants a la jornada i especialment als alumnes premiats. Encoratgem al Toni que tingui molta sort a Lleida.