Els nois i noies de 1r d’ESO hem entomat amb molta il·lusió aquest itinerari d’aprenentatge SUMMEM amb el que hem explicat, a través del món dels videojocs, creats per nosaltres mateixos i ambientats en diferents espais de l’escola (menjador, aula, laboratori, escales d’entrada…) com serà el primer dia a l’etapa i ho hem fet pels seus companys i companyes de 6è de primària.

Inaugurem així la 1a Fira del videojoc GamersPia en la qual els alumnes de 1r d’ESO hi assistim en qualitat de creadors i expositors, i els nostres companys i companyes de 6è de primària com a visitants. Cada alumne de 6è porta un “Passaport” i ha de jugar als videojocs que prefereixi. Cada cop que jugui a un videojoc, nosaltres li posem un segell i quan tingui els 8 segells dels 8 espais, haurà viscut com és un dia a 1r d’ESO!