En nom de l’equip d’Acció Tutorial i Pastoral i també de l’entitat Andana, centre d’acollida pels sense sostre i els més vulnerables de Terrassa, volíem donar-vos les gràcies per la vostra col·laboració i implicació en la “Recollida d’aliments” que vam portar a terme del 10 al 20 de febrer. Vam recollir un total de 165 litres de llet, 113 litres de brou, 295 pastilles de caldo i 64 litres d’oli a més d’altres aliments bàsics que han estat donats al Rebost.

Paral·lelament a aquesta campanya de recollida d’aliments, dimecres 18 de febrer vam celebrar el ja tradicional dinar de la fam. Hi van assistir una 90ena de persones entre alumnes de secundària i batxillerat i els seus professors. Tres professionals de l’Andana ens van explicar el seu funcionament i una quarta va explicar la seva experiència i tasca com a voluntària. Després d’un torn obert de preguntes tots vam poder dinar un entrepà i una poma. Volem agrair a l’empresa Aramark i a l’escola per pagar el dinar. D’aquesta manera els 3 euros que donen els alumnes per assistir al dinar serveixen de donatiu. Enguany vam lliurar a l’Andana 320 euros.

Gràcies a tots els qui vau participar fent possible aquesta nova acció educativa.