Dinar de la fam 2013. Ens apropem al 4t món, ens apropem al Raval

El passat 13 de febrer, coincidint amb el dimecres de cendra i per tant, amb l’inici de la Quaresma, vam celebrar el ja tradicional dinar de la fam amb tots aquells professors de la casa i alumnes de Secundària i Batxillerat que van voler participar-hi.

Enguany vam poder gaudir de la presència de l’Enric Canet: Escolapi, biòleg, antic professor de la nostra escola, i gran col·laborador del Casal d’ Infants del Raval, entitat que ens va venir a presentar. L’Enric, amb aquell do de paraula que el caracteritza, ens va fer reflexionar sobre l’esperit, la capacitat, la força, la motivació, la tendresa… que tenen les noves generacions per lluitar per un món millor. Un auditori d’unes 90 persones, escoltava amb molta atenció les reflexions del nostre convidat.

Un cop acabada la xerrada varem menjar un entrepà, una poma i un got d’aigua. Acció que pretenia, ni que fos per un dia, posar-nos a la pell d’aquells que cada dia lluiten per tenir un plat a taula. Cadascun dels participants havia comprat un tiquet per valor de tres euros que permetia per una banda, optar al dinar i per l’altra, fer el donatiu al Casal d’Infants del Raval. Vam aconseguir prop de 300 euros.

El Dinar de la Fam del passat dimecres ens va servir per donar el tret de sortida a la Recollida d’Aliments Bàsics: arròs, llegums, pasta, oli, llet, sucre i altres que es portarà a terme a nivell d’escola fins el 22 de febrer. Podem avançar-vos ja que la participació està essent molt reeixida. Agrair-vos per avançat la vostra col·laboració.