Quan arriba el Carnaval la ciutat es posa de potes enlaire, tot es capgira. Hi ha ganes de gresca per arreu. Nosaltres, una vegada més ens hi hem sumat.

Aquest carnestoltes ha anat al voltant dels números. Sí, sí, ho heu llegit bé. Els números han estat de festa. Ja era hora que algú els dediqués un homenatge i, això, és el que hem volgut fer nosaltres.
Us ho expliquem:

El dijous, Dijous Gras, els mestres van preparar una FASHION NUMBERS WEEK. Una desfilada de números amb el súper Matcolapi, el seu gran creador. Tots els alumnes van poder gaudir d’un espectacle representat pels mateixos números. Del 0 al 9 van anar sortint per la gran passarel·la. Tot seguit vam poder compartir una boníssima coca de Dijous Llarder.

I el divendres, gran ballaruca i l’espectacle “Que comenci la festa”. Una estona ben animada cantant i ballant. Feia goig de veure! Després de l’estona de ball vam tornar a les aules. Els de cicle inicial i mitjà vam preparar un barret dissenyat pels propis alumnes. El tema era: “els números”. Cadascú pensava, dissenyava i confeccionava com el volia. A la tarda van preparar una representació en grup i la van representar als companys, així com una gran desfilada de barrets. Els alumnes de cicle superior van preparar i gaudir d’una súper gimcana.

Com veieu, uns dies ben engrescats fent honor a la festa tan assenyalada de Carnestoltes.