Aquest dissabte 1 d’abril va tenir lloc la 2ª fase del concurs “Fem Matemàtiques de 6è” en la qual hi van participar els nostres alumnes: Berta Cardona, Marc Gómez, Judit Martínez i Pep Montull. L’activitat va tenir lloc a l’escola Pau Vila i Dinarès, de Terrassa. Després d’una primera prova individual, en la qual havien de resoldre tres problemes, van participar per equips en una ronda de jocs matemàtics en els quals havien de manipular certs materials per tal de donar resposta a uns enigmes proposats; la pluja va impedir que participessin en una gimcana matemàtica al voltant del recinte. Un cop feta la correcció es van seleccionar 6 nois i noies que participaran en la següent fase que es realitzarà el proper 13 de maig. D’entre els seleccionats comptem amb el Marc Gómez que va quedar en 4t lloc, i el Pep Montull que va quedar en 5è lloc.

Paral·lelament també s’hi va celebrar la fase final del concurs “Més Matemàtiques de 5è” en la qual hi van participar els alumnes: Xavi Carrillo, Mar Domingo, Ferran Encinas i Aina Garrido. En aquest cas la primera prova ja era en equips, barrejats entre els diferents alumnes participants, i havien de resoldre també tres problemes. La segona activitat va consistir en resoldre uns enigmes matemàtics tot manipulant materials. Aquí només es donava un premi per a l’equip que hagués resolt millor els problemes, i entre l’equip premiat hi havia la nostra alumna Aina Garrido.

Va ser un matí ple d’emocions on més de 300 alumnes de diferents parts de Catalunya van poder gaudir d’un seguit d’activitats matemàtiques engrescadores i molt divertides. Enhorabona a tots els participants i sobretot als guanyadors!