El dijous 11 d’octubre al matí, amb motiu del dia Mundial de la Visió, els alumnes de 2n de Batxillerat de la modalitat de ciències i tecnologia van anar a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) on van realitzar una sèrie d’activitats dividits en dos grups.

En concret es van realitzat les següents activitats dirigides per professorat del FOOT :

Taller “De l’examen visual a les ulleres” a càrrec de les professores Montserrat Augé i Marta Franso i que es va fer al Centre Universitari de la Visió (CUV).

Xerrada “Divertim-nos en 3D” a càrrec del professor José Luis Àlvarez i que es va realitzar al FOOT.

Tothom, alumnes i professorat, han valorat molt positivament les activitats tant pel seu valor didàctic com pel coneixement “in situ” del que pot ser una molt interessant opció d’estudis posteriors al Batxillerat.