Dins del marc d’activitats, Terrassa ciutat del bàsquet Català 2012, el dijous dia 20 uns 300 alumnes de l’escola, de primària i secundària, durant les classes d’educació física, van participar en la jornada del bàsquet escolar a Terrassa per tal de poder arribar a assolir el màxim nombre possible de tirs lliures en un dia a la ciutat de Terrassa. A la nostra escola es van arribar a llençar uns 3000 tirs lliures.

Amb aquest acte es volia aconseguir arribar a la quantitat de 50.000 tirs lliures llençats durant tot el dia a la ciutat de Terrassa per commemorar el fet de que Terrassa sigui la primera ciutat centenària en practicar el bàsquet a Catalunya i enguany ha estat anomenada Ciutat del bàsquet català.