Amb aquest títol tant llaminer, el Sr. Antoni Rovira, fundador i ex gerent de l’Escola Superior de Comerç Internacional de Barcelona (centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra) s’adreçava el dijous 7 de març de 2013 als nostres alumnes de segon de batxillerat, generant un ambient d’expectació motivadora i mostrant-se com una persona sàvia, carregada d’experiència i qualitat humana.

La tesi principal de la seva xerrada girava a l’entorn de deu conceptes bàsics que calia considerar indispensables si hom volia reeixir en la tasca, ineludible, de trobar una feina adequada als propis interessos en un món en ple procés de canvis accelerats i de modificació dels paradigmes coneguts. Dos minuts d’aplaudiments ens confirmen que el Sr. Rovira ha sabut tocar el moll de l’ós dels estudiants. Les seves paraules son càrregues de profunditat que ressonaran per molt de temps en el seu cap i confiem que els ajudin a definir-se com a persones i lluitin convençuts en les seves possibilitats reals per superar les condicions actuals. Gràcies Antoni Rovira pel teu estímul i confiem en poder gaudir de la teva presència en els propers cursos.