Dilluns dia 3 de febrer  vam celebrar a l’escola el DENIP, Dia Escolar de la No violència la Pau, un dels dies més emotius i més bonics que vivim tota la comunitat educativa. L’acte s’havia de celebrar el dia 30 de gener, el dia en que es commemora la mort de Mahatma Gandhi, però per motius climatològics vam haver de posposar-lo. Aquest dia vam gaudir d’una estona de Pau, de reflexió en comunitat, de vivència i de companyerisme.

L’acte, ideat pel grup Unesco de professors, inaugurat per la Directora Gerent Cristina Roca i conduit per la  responsable de l’Acció Tutorial i Pastoral va tenir diversos moments. Plegats, des dels més grans als més petits i de la mà de diferents companys i companyes, vam reflexionar sobre l’essència de la paraula DENIP, sobre la figures de Mahatma Gandhi i Nelson Mandela, indiscutibles lluitadors pacífics i vam tenir la oportunitat també d’escoltar alguns desitjos de Pau que havien estatescrits en els Mandales confeccionats per tots els alumnes de l’escola. Tot seguit,  i a fi d’interioritzar aquestes paraules vam fer el ja tradicional minut de silenci. Vam acabar l’acte de manera un xic més festiva, primer fent un mosaic amb la paraula PAU i després escoltant i cantant la cançó Llença’t de Lax’n’busto, que ens va permetre posar de manifest la part més vivencial del lema d’enguany; la de viure amb intensitat, energia i gaudint de tots els instants que se’ns presenten.

Les paraules del representant del grup UNESCO d’alumnes, Oriol Guerrero de 3r d’ESO van servir per posar punt i final i per convidar-nos a venir a l’acte de la tarda, que es va obrir per segon any consecutiu a totes les famílies de l’escola. Junts vam omplir amb les nostres empremtes la paraula DENIP i vam escriure desitjos de pau que vam guardar com a record en forma de punt de llibre.

Us convidem a que veieu el vídeo de l’acte!

MOLTES GRÀCIES I FINS LA PROPERA!!!