Dimecres 30 de gener vam celebrar a l’escola el Dia Escolar de la No violència I la Pau. Tota l’escola tenia un gran repte, reproduir amb 2000 espelmes el símbol de la Pau, hi ho vam aconseguir.

Els alumnes, a mesura que van anar arribant a l’acte, van recollir una espelma i la van conduir fins al grup de voluntaris encarregats de redibuixar el símbol. Aquest ens va acompanyar al llarg de tot la celebració i com que l’encesa no seria fins la tarda, el vam fer brillar amb la lectura d’alguns dels poemes que els alumnes havien escrit per l’ocasió. Representants de totes les etapes ens van fer emocionar amb les seves paraules. Els seus poemes descrivien un món ideal on hi eren presents els valors de la pau, la justícia, la llibertat, la vida,… Com que volem que aquests valors siguin sempre presents entre nosaltres, els vam guardar dins del Pou de la Pau. En breu col•locarem el pou damunt de la gespa de l’entrada de l’escola perquè cada vegada que el veiem ens recordi que la pau és el nostre camí.

Per cloure la diada vam escoltar la cançó “Fil de llum” que molts es van animar a cantar. Aquesta cançó és un cant a la superació personal davant l’adversitat i ens diu que malgrat el camí no sigui fàcil, la vida és molt bonica i cal gaudir-la en pau. Us adjuntem el link per si la voleu escoltar.