El dissabte 8 de març a les 12 del matí va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona el lliurament dels prestigiosos premis Recerca Jove, convocats per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR). Entre el guardonats hi havia el David Castells Graells, alumne nostre de 2n de batxillerat (modalitat de ciències i tecnologia) el curs passat 2012-13. Com us vam comentar fa uns dies, el seu treball de recerca “Condicionament acústic d’una habitació mitjançant intervencions de baix cost” va ser guardonat amb un dels premis Recerca Jove. I ha estat aquest dissabte quan ha rebut el diploma acreditatiu i la corresponent dotació econòmica. L’acte de lliurament va ser presidit pel secretari d’Universitats i Recerca, Antoni Castellà, acompanyat del director de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca, Pere Pardo. El David va assistir a l’acte acompanyat de la seva família, pares i germans, i del Josep Lluís Cerrudo, director de postobligatòria de l’Escola, Va ser un acte ple d’emoció i reconeixement per a tots aquells que d’una manera o altra manera (alumnes, famílies, professorat) intenten mantenir l’esperit de recerca viu, conscients del seu paper fonamental com a impulsor d’un país modern, obert al futur i econòmicament viable. Enhorabona David!