Aquest any, s’ha iniciat la matèria optativa de tercer d’ESO “emprenedoria”. Els alumnes estat treballant les qualitats bàsiques de l’emprenedor, l’èxit i el fracàs, els seus interessos, motivacions… i finalment, han arribat a la creativitat.

Per treballar-la a fons, han realitzat un projecte, un curtmetratge. Han fet grups i cada un ha buscat recursos i mitjans per realitzar el seu treball. Alguns s’han basat en la creativitat dels més petits, d’altres l’han comparat entre diverses edats, també, alguns, l’han buscat fora l’escola, i d’altres han buscat la seva pròpia.

Un cop acabats els curtmetratges, els han valorat a la classe i n’han extret conclusions. La idea principal era que tothom té creativitat i que l’han de desenvolupar i utilitzar, ja que posant idees en comú amb els altes ens complementem.

Ara comencen, a treballar en projectes més amplis relacionats amb l’escola.

1r Vídeo –  autors: Oriol Hinojo, Roger Carles, Albert Delgado

2n Vídeo – autors: Ester Martínez, Marta Puig, Mariona Pérez