El passat diumenge 1 de Desembre, aquesta vegada sota un sol radiant, alumnes de 1r i 2n d’ESO juntament amb primària, van participar al Cros Escolar que havia quedat ajornat fa un parell de setmanes per culpa de la pluja.

Matinar va valer la pena ja que la jornada va estar carregada de premis. Els nois i noies de primer d’ESO van pujar al podi per equips, emportant-se la segona i la primera posició respectivament. Pel que fa a les classificacions individuals, destaquem al Jaume Torrella amb la 1ª posició a la cursa infantil de l’any 2001 seguit del Miquel Badia i el Marc Cornellas que van guanyar també medalla quedant classificats entre els 8 primers. En la cursa infantil femenina, felicitar la nostra companya Mar Clua que va aconseguir una merescuda 3ª posició.

En les curses de primària, els alumnes que van penjar-se la medalla van ser: l’Arnau Bonastre, la Clara Barba, la Martina Miquel, el Pau Gestí, la Júlia Queraltó i la Maria Sola, destacant aquesta última que va emportar-se la primera posició. Pel que fa a la classificació per equips tant els nois com les noies de 4t de primària van quedar tercers.

Moltes gràcies a tots els alumnes, mares i pares que hi van assistir i enhorabona pels resultats i l’esforç dipositat. Ens veiem a la propera edició!