Des de començaments d’aquests segon trimestre el nens i nenes de tercer han realitzat un treball interdisciplinari al voltant del tema dels Paisatges Naturals, l’objectiu final ha estat construir una maqueta. Des d’un bon principi el treball s’ha organitzat en grups.

Els grups han fet recerca d’informació sobre la part del paisatge que els ha tocat: Alta muntanya, muntanya baixa, plana i costa. També s’ha fet un treball de vocabulari i conversa al voltant dels continguts treballats en català, castellà i anglès. S’ha treballat el concepte d’altitud respecte el mar i la representació a escala.

A l’hora de la construcció de la maqueta s’ha fet un treball previ sobre el que es faria i els materials que s’utilitzarien: caixes de fruita, de fusta o cartró, paper de diari, guix, pintura i plastilina. S’han seguit els següents passos: elaborar el relleu a partir de papers de diari, enguixar, pintar tenint en compte diferents tonalitats de colors, envernissar, elaborar elements amb plastilina i col·locar els rètols.

Finalment s’ha exposat al passadís de cicle mitjà i s’ha convidat als alumnes de segon, que han gaudit de les explicacions donades per representants de cada grup. També les famílies han pogut veure-les juntament amb els seus fills que els hi anaven explicant tots els passos que havien seguit. Els alumnes s’han mostrat interessats i han gaudit dels seu treball.