Els dies 15 i 16 de maig els alumnes de 4t de Primària van assistir a dues conferències de temàtica ben diferent: L’aparell reproductor i El tèxtil.

El dijous 15 la Dra. Eva Fresnadillo mare d’una alumna de Secundària de l’escola, va explicar les diferents parts de l’aparell reproductor masculí i femení i la fecundació.

El divendres 16 el Sr. Joan Descalzi pare d’un alumne de quart de Primària. Com expert en el tema del tèxtil va explicar-nos el procés que fa una fibra des de l’origen, fins a la confecció d’una peça de roba. Va parlar-nos de l’estampació, el tenyir, el filat.

Els nens i nenes van gaudir de les explicacions d’ambdós experts i van participar activament fent preguntes sobre el que s’havia explicat. Agraïm la seva continuada col·laboració al llarg d’aquests darrers anys.