El dimarts 17 de juny va tenir lloc l’entrega de premis dels finalistes del Concurs de Relat Breu en Català de la Coca-Cola a Barcelona. L’acte de lliurament va ser al Departament d’Educació de la Generalitat i hi van assistir els 15 finalistes de Catalunya juntament amb les seves famílies i professors. Enguany la participació va ser de 25.000 alumnes de tot el territori català i 2000 van passar a la fase final que es va celebrar el dissabte 29 de març a la UAB. Després d’una primera entrega de premis a Port Aventura el dia 24 de maig, vem tornar ser convocats ja que una alumna de la nostra escola havia guanyat un dels primers 15 premis: La Marta Lloveras Amat (2nESO B) va quedar en quarta posició de tot Catalunya i va estar molt contenta del reconeixement i l’entrega del premi (Ipad i recordatori)

Des de l’escola i el Departament de Llengua de Secundària volem felicitar-la i animar-la a seguir en el fascinant món de les lletres. Enhorabona Marta!!!!