Els darrers 18 i 19 de desembre van tenir lloc al teatre de la nostra escola els concerts de nadal de l’Escola de Música i la Jove Orquestra.

En el primer concert van cantar els més petits, els alumnes de sensibilització i iniciació, i també van participar les orquestres de percussió i el combo.

En el concert del divendres 19 van actuar els alumnes més grans: el grup de guitarres i el grup de clarinets, les corals de cicle mitjà i de cicle superior, i la jove orquestra.

El concert es va tancar amb un gran èxit amb la interpretació de l’obra “Tres nadales per orquestra i cor”, amb la participació de 90 músics a l’escenari.

Felicitats als gairebé 250 alumnes que van participar en els concerts i també als professors i directors responsables dels grups: Carles Llongueras (cantaires petits), Jaume Gironès (orquestra de percussió), David García (combo i grup de guitarres), Xema Martínez (grup de clarinets), Carmen Ossorio (pianista acompanyant), Alícia Prieto (corals) i Alberto Arbej (orquestra).