Acollim a 16 entitats solidàries de la ciutat i més de 200 famílies. Gràcies!

Hem celebrat la tercera edició de La Tarda Solidària, un esdeveniment centrat en els nens i en la solidaritat.

Pulseras Candela, Associació Sanfilippo Barcelona, Fundació Ramon Martí i Bonet contra la ceguera, Petits Detalls, Asociación Aleix y Max, Todos contra la Histiocitosis, GAS, Fupar, Associació Coordinadora d’Ajuda Unida (ACAU), Mua Solidaris, Prodis, Càritas Arxiprestal a Terrassa, AVAN, Amics del Nepal, Roba Amiga, Oberts al Món i Amigos de Odisha van ser les entitats solidàries participants i conjuntament amb l’escola vam organitzar un munt d’activitats lúdiques per a nens i nenes de totes les edats.

Més de 200 famílies vau participar de la iniciativa que l’escola organitza amb la fita d’aconseguir que es converteixi en un referent de solidaritat a Terrassa.

Us agraïm molt la vostra participació famílies i entitats! Perquè de nou demostrem junts el nostre compromís amb les persones i fem palès que el nostre afany per construir un món més just, sostenible i en pau no cessa, ans el contrari, està més actiu que mai!