Els que fa poc eren els més petits de la casa  ja s’han fet grans! I en un obrir i tancar d’ulls han acomiadat l’Etapa d’Infantil i l’any que ve ja faran Primària!

La Festa de Comiat dels de P5 ha començat al Teatre de l’escola amb un discurs de la Directora Pedagògica d’Infantil, Susanna Soler, qui ha repassat el pas dels alumnes per  l’Etapa, amb la projecció d’un recull de fotografies de les experiències i vivències viscudes pels alumnes i docents al llarg dels tres primers anys a l’escola. Els alumnes que durant l’estiu faran 6 anys, han estat coronats! Una estona molt emotiva i divertida per a tots, que ha seguit al pati d’herba.

La segona part de la vetllada s’ha celebrat al pati d’herba de l’escola. On amb música, ball i gelats els nens i nenes han gaudit d’allò més. Les fotografies del Photocall han captat moments per a la història, perquè a molts d’ells els veurem créixer i aprendre durant molts anys amb nosaltres!