El Teatre de l’escola ha estat l’escenari de la primera part de l’acte de fi d’etapa dels alumnes de 4rtESO. Els parlaments de la mà del director de l’escola, Carles Cereceda, i de la coordinadora de nivell, Roser Durban, han recordat que “han estat molts anys i moltes vivències que no passen envà sinó que han estat fonamentals i formaran part de la nostra vida. El curs vinent seguireu camins diferents, uns canviareu d’edifici per fer batxillerat, i d’altres marxareu definitivament de l’escola”.

Per tal de reviure tots i cada un dels moments més especials s’han projectat un recull de fotografies del pas dels alumnes per les diferents etapes de l’escola. En Bernat, com a representant dels delegats de 4rtESO, ha estat l’encarregat de fer el discurs de comiat per part dels alumnes. Un discurs emotiu i divertit aplaudit per tothom. Acte seguit s’ha fet el lliurament d’orles, on cada tutor de curs ha donat l’orla als seus alumnes.

La segona part de l’acte de fi d’Etapa ha tingut lloc al pati d’herba. On han seguit els parlaments per part dels alumnes. Però també les cançons, les fotografies i l’esperat  pica-pica.