Igual que en cursos anteriors, l’escola de música realitza diverses campanyes de difusió de determinats instruments. Actualment els nens i nenes de P5 poden tocar el violoncel, el violí i la flauta travessera. Com en molts casos ho van fent de forma rotativa (van passant per diversos instruments) l’hem anomenat “Roda d’instruments a P5”.

Aquesta roda d’instruments ha estat presentada a les classes de sensibilització i els pares van rebre la informació corresponent en una reunió a la mediateca.

La segona setmana de novembre ja han començat totes les classes, on també estan convidats els pares i mares respectius. Les classes les imparteixen els professors de l’escola de música Elisenda Prats i Jordi Nabona (violí), Marta Pons i Muntsa Sitjà (violoncel) i Oriol Guerrero i Alejandra Villalobos (flauta travessera)

Les primeres classes han tingut molt èxit i tots els nens i nenes estan molt il·lusionats.