La Festa de les Llengües és l’acte que compartim amb les famílies i l’alumnat per explicar quin és el recorregut que podem fer a l’escola per aprendre anglès, francès i alemany. A l’escola fa més de 30 anys que treballem el multilingüisme oferint l’anglès i el francès a Primària i més de 15 anys apostant per l’alemany a l’ESO i el Batxillerat.

La nostra fita ha estat sempre i segueix essent aconseguir que tots els nostres alumnes tinguin un aprenentatge de les llengües estrangeres profitós i motivador i per això oferim un increment notable d’hores dedicades a l’expressió oral, treballades amb auxiliars de conversa natives i estades a Canadà, França i Anglaterra per promoure la immersió lingüística total a més de matèries optatives per escollir en els tres idiomes, batxillerats amb doble titulació i certificats oficials, aspecte en el que som pioners a la ciutat.

L’acte ha aglutinat un munt d’activitats per a petits i grans! En anglès hem gaudit del lunchtime i l’storytime, hem fet “puppets” i també hem jugat a un kahoot molt especial. En francès hem exercitat la memòria i en alemany hem après números i colors fent manualitats.

Més de 200 famílies han volgut gaudir d’aquesta festa i compartir amb l’escola la passió per les llengües! Gràcies famílies i alumnes pel vostre interès i per fer possible de nou aquesta festa!