Davant la incertesa del moment, els mestres han de canviar la mirada. Pot ser una dificultat a l’hora d’educar a infants i joves; però també pot ser una oportunitat. Segons el professor de 6è de l’Escola, Antoni Muñoz, aquesta crisi del Coronavirus farà que els alumnes i les alumnes siguin més resilients, desenvolupin la capacitat d’adaptació al canvi.

Per Muñoz, també els ajudarà a ser més competents i crítics. D’altra banda, explica que la mirada del docent també està canviant. Assegura que s’estan descobrint noves dimensions de l’educació, nous mètodes i, fins i tot, l’està portant a redescobrir els alumnes, a veure-l’s des d’altres prismes.

Toni Muñoz ens comparteix la seva vivència i la seva opinió sobre “Com és educar durant la Quarantena” a través d’un vídeo i d’una carta que vol compartir amb tots nosaltres.