La nostra alumna de 2n de Batxillerat Clàudia Alcaraz Soler ha guanyat el primer premi dels premis UManresa en la modalitat de ciències de la salut amb el seu treball “La Relaxació com a tractament”.

Alumnes de batxillerat d’arreu del país han presentat un total de 64 treballs a la catorzena edició dels Premis UManresa (Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya) a treballs de recerca de batxillerat, 36 d’ells en la modalitat de Ciències de la Salut. El lliurament del premi va tenir lloc el 15 de juny a la sala d’actes de la FUB (Fundació Universitària del Bages). L’acte de lliurament es va completar amb una breu conferència amb el títol, “El fil conductor: de l’experiència personal a la investigació”, a càrrec del Dr. Pere Monràs. La Marina, mare de la Clàudia, va rebre el guardó acompanyada de la Remei Margarit, la seva tutora de seguiment del treball de recerca en representació de l’Escola. Enhorabona a tothom, especialment a la Clàudia pel seu excel·lent treball.