Recentment al saló d’actes de carrer Col·legi es van aplegar més de 400 persones entre alumnes, pares i professors amb l’emoció a flor de pell. Ja fa molts anys que se celebra aquest esdeveniment però sempre és diferent perquè són els alumnes els qui singularitzen cada festa de comiat fent-la única.

L’acte va incloure xerrades de representants dels alumnes (Genís Martínez i Marta Lloveras), una representant de les famílies (Imma Soler), els tutors de la promoció (Remei Margarit, Montse Vila, Gemma Ferrer, Dídac Roig) i la direcció de l’Escola (Carles Cereceda i Josep Lluís Cerrudo). Però els protagonistes van ser tots i cadascun dels alumnes  que van rebre l’anuari i la tradicional foto de promoció.

Així mateix, durant l’acte es van lliurar tres premis als millors expedients de la promoció i tres més als millors treballs de recerca. Els tres millors expedients van ser els del Jaume Giol Poz, la Marina Singla Manau i el Genís Martínez Fransoy. Els tres treballs de recerca guardonats van ser els de la Julia Reig Jané (“No hauries de menjar més: l’efecte de les intoleràncies i al·lèrgies alimentàries”), l’Anna Ballester Belles (“L’expressió escrita a la classe d’anglès”) i la Marta Pablos Bou (“Descripció biomèdica: la salut dels cavalls”). Aquests premis no s’han d’entendre exclusivament a títol personal, sinó també com un reconeixement a tots els alumnes que han fet una bona feina al llarg de tots aquests anys en funció de les seves possibilitats.

Per finalitzar es va poder veure un fotomuntatge fet amb un recull de fotos dels dos cursos de Batxillerat i un sopar al peu de les emblemàtiques palmeres va permetre compartir una agradable estona amb docents, alumnes i famílies.