Celebrem els 35 anys de LEMES amb les famílies

Com ja és tradició, el darrer dia de curs va tenir lloc l’Acte de Cloenda del curs 2016 – 2017 de les Etapes d’Infantil i Primària. Amb el lema Sigues únic, sigues tu! tancàvem aquest curs. Participant d’una festa ben sonada, amb molta força, molt d’entusiasme i molta alegria celebràvem els 35 anys de LEMES.

Enguany vam comptar amb la participació d’alguns exalumnes per ser estendards de cada un dels 35 LEMES. D’aquesta manera fèiem homenatge a tots els exalumnes i mestres d’aquests 35 anys. Un acte ple de simbolisme i també d’empremta cultural de la ciutat. Els Dracs de Terrassa posaven color i música a un acte tan emotiu i simbòlic. Com en tota celebració d’aniversari, no hi podia faltar el pastís. Un pastís carregat d’il·lusions, emocions, vivències i records.
Els delegats de 6è i la Directora Pedagògica de Primària van tenir l’honor de bufar de ben a prop les espelmes. Cal fer esment de l’Orquestra de Percussió de Primària, dirigida per en Jaume Gironès i l’autor i compositor de la cançó “Sigues únic , sigues tu”, en Ramon Burgaya. Uns i altres ens van animar a cantar la cançó del lema en directe.

El grup GAS (Grup d’Acció Solidària) va ser l’encarregat de liderar el sopar; d’aquesta manera van recollir diners pel seu projecte solidari. Tots ens vam endur un record més de l’Escola, que dia a dia, ens fa viure i recordar que aquests moments de companyonia són especials i ÚNICS!