Des de fa més de vint anys els escolapis estan presents a Mèxic realitzant allò que els hi és propi: “atendre als infants de carrer”, a partir de les cases llar, les escuelitas, els esplais, els casals d’estiu… Des de l’any 2007 l’escola col·labora amb el projecte “Hogar Calasanz de Tijuana” (HOCATI) . Un lloc de suport integral adreçat a nens i nenes que donada la seva realitat familiar, no gaudeixen de les atencions més bàsiques i elementals per a sobreviure i tenen carències de tipus físic, afectiu, educatiu i psicològic.

Ens omple de goig que, en aquest desè any de col·laboració, ens hagin vingut a veure dos escolapis mexicans, els pares Hilario Flores, Viceprovincial de la viceprovíncia de la baixa Califòrnia i Daniel Velàzquez, assistent del Viceprovincial. I ens han explicat la feina que fan i alguns fets de vida que ens van realment colpir. Gràcies per la visita! Ens ennorgulleix formar part del projecte HOCATI i desitgem seguir col·laborant-hi per fer-lo possible!