Per primera vegada des que celebrem el Dia Escola de la No-violència i la Pau, ja fa més de 15 anys, aquest curs l’activitat que hem dut a terme ha sorgit del treball conjunt dels delegats i delegades de totes les nostres escoles, 20 a Catalunya.

Sota la temàtica de la “càpsula del temps” hem fet dibuixos, poemes, vídeos i altres treballs de reflexió i d’aquí a 5 anys, el 2024, totes les escoles obrirem la nostra “càpsula” per treballar sobre les idees que s’hi van guardar i la situació real del moment.

A Terrassa, hem treballat, tal com venim fent des de sempre, aquest projecte amb tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 2n de Batxillerat, i mitjançant l’anàlisi de la vida i obra de Premis Nobel de la Pau d’ara i d’abans com són Frèderic Passy, la Mare Teresa de Calcuta, Rigoberta Menchú, Martin Luther King, Denis Mukwege i Nadia Murad, entre d’altres. A la tarda amb les famílies hem compartit missatges de pau que guardarem a la Càpsula de la Pau per retrobar l’any 2024. Ha estat un acte emotiu i engrescador que ha deixat un any més la seva empremta en tots els infants i joves de l’escola!