EL CASAL DE SETMANA SANTA ENGUANY TAMBÉ ÉS “TRIA EL TEU CASAL”

Perquè cada nen i nena pot decidir quines activitats vol fer! “Tria el teu Casal” està especialment dirigit als nens i nens des d’infantil fins a 2n d’ESO que podran escollir fer el que més els agradi.

ELS NENS I NENES SÓN PROTAGONISTES

Juntament amb els monItors del grup els nens i nenes crearan, al seu gust, les activitats que realitzaran dia a dia, exceptuant d’algunes que ja estaran dissenyades prèviament.

GRANS I PETITS

El casal de Setmana Santa ens permet treballar tots junts, col·laborant i aprenent els uns dels altres.

INFANTIL I PRIMÀRIA – ITINERARIS

Els itineraris estan dissenyats per tal de satisfer els seus interessos i promoure que desenvolupin habilitats. Un espai compartit per diferents edats on es crearan espais d’intercanvi i col·laboració entre els nens i nenes.

• ESPORT i SALUT – T’apassiona fer esport?
  • ART i CREATIVITAT – Vols desenvolupar la teva creativitat artística?
  • CIÈNCIES i EXPERIMENTS – Vols enriquir-te d’activitats de l’àrea de Medi?
  • NOVES TECNOLOGIES i ROBÒTICA – T’agradaria descobrir la Tecno?

A TENIR EN COMPTE… Cada nen o nena pot fer l’itinerari que més l’interessi. Cada itinerari té un espai assignat de l’escola, un munt d’activitats programades i un grup de monitors especialitzats en la temàtica.

Horaris i preus

MATI

Responsable del Campus: Laura Pérez Marcet

laura.perez@terrassa.epiaedu.cat