Enguany el Casal de Nadal de l’Escola Pia esdevé un espai de lleure on cada nen i nena decideix quines activitats vol fer. “Tria el teu Casal” està especialment dirigit als nens i nens des d’infantil fins a 2n d’ESO que podran escollir fer el que més els agradi.

I junts compartirem i gaudirem de totes les activitats proposades!

QUINS ITINERARIS TINDRÀ EL CASAL?

INFANTIL I PRIMÀRIA – ITINERARIS

Els itineraris estan dissenyats per tal de satisfer els seus interessos i promoure que desenvolupin habilitats. Un espai compartit per diferents edats on es crearan espais d’intercanvi i col·laboració entre els nens i nenes.

• ESPORT i SALUT – T’apassiona fer esport?
  • ART i CREATIVITAT – Vols desenvolupar la teva creativitat artística?
  • CIÈNCIES i EXPERIMENTS – Vols enriquir-te d’activitats de l’àrea de Medi?
  • NOVES TECNOLOGIES i ROBÒTICA – T’agradaria descobrir la Tecno?

A TENIR EN COMPTE… Cada nen o nena pot fer l’itinerari que més l’interessi. Cada itinerari té un espai assignat de l’escola, un munt d’activitats programades i un grup de monitors especialitzats en la temàtica.

ELS NENS I NENES SÓN PROTAGONISTES

Perquè juntament amb el coordinador de l’etapa i els monitors del grup crearan al seu gust les activitats que realitzaran dia a dia, exceptuant-ne algunes que estaran definides prèviament.

GRANS I PETITS

El casal de Nadal ens permet treballar tots junts, col·laborant i aprenent els uns dels altres.

Es realitzaran dues excursions pel mati (a concretar) a la ciutat de Terrassa els dies 29 de Desembre i 5 de Gener sense cost.

Horaris i preus

MATINERSMATIDINARTARDA
7:45 A 8:308:30 a 13:3013:30 a 1515 a 17
0€13,75€9,15€5,50€