Un nou Campus s’ha realitzat i les novetats no hi podien faltar. En la seva organització ja hi van ser presents: l’elaboració “d’un bloc” i la demanda de la participació d’alumnes en el disseny del logo i de la música. Els resultats en cada proposta van ser força reeixits. Per a les famílies ha estat de gran interès el fet de poder seguir el dia a dia del Campus a través del Bloc: fotografies, comentaris, escolar la cançó, …

Respecte a les activitats proposades també cal destacar-ne dues, la que van realitzar els nois i noies d’Infantil amb el FUPAR i el Lib dup que es va elaborar amb la participació de tots.

En el cas de la coparticipació amb el FUPAR, primer ells van venir a l’escola i van poder gaudir de tot un seguit d’activitats –piscina inclosa-, i en un segon moment, nosaltres ens hi varem desplaçar i gaudirem de tot el que prepararen: acolliment, activitats i gelats elaborats per ells mateixos. La valoració va ser molt bona, tant per part dels monitors i monitores com dels nens i nenes que hi van participar, les expressions de les cares parlaven per si soles. Una activitat que no pot faltar en el proper campus.

Pel que fa referència al Lib dup, després d’una preparació acurada per grups, va venir el gran moment de la gravació (nervis, posar-se bé els cabells, …).
Resultat? Extraordinari, ens ho vam passar molt bé.

Si us voleu endinsar durant una estona en el que han estat cinc setmanes de campus, amb la intensitat corresponent, us recomanem que visiteu el blog “Campus d’estiu 2012″:

[button link=”http://campusestiu2012.wordpress.com/” text=”dark” window=”yes”]Campus d’estiu 2012[/button]