Alumnes de l’Escola, del femení de l’Atlètic i del masculí del Club Egara, s’han proclamat campions i campiones d’Espanya d’hoquei herba en la categoria Infantil. Es tracta dels i les alumnes de 2n d’ESO; Marc Aparicio, Martina Campos, Nona Corominas, Júlia Freijo, Berta Sola i Jana Codina.

A la competició masculina, el Club Egara va golejar a la final el Júnior de Sant Cugat per 5 a 1. Pel que fa al Campionat d’Espanya Infantil Femení, la final va ser un derbi egarenc. L’Atlètic es va mostrar molt superior al Club Egara i es va imposar per 6 gols a 2.

En Marc Aparicio ens explica com es va iniciar a l’hoquei herba i com ha viscut aquesta gran victòria:

Com et vas introduir en aquest esport?

Molts nens de la meva classe el practicaven i vaig decidir anar a mirar alguns partits. Em va agradar i ho provar, fins que vaig decidir apuntar-me.

Què t’aporta practicar-lo?

Doncs a mi personalment m’ajuda a desconnectar i oblidar tots els problemes que em sorgeixen durant el dia.

Com et prepares els Campionats?

Doncs jo penso que és un partit més i, que si perdem, no passa res! En realitat, només és hoquei i hi ha coses més importants a la vida.

Com has viscut aquesta victòria que us ha fet campions d’Espanya?

L’he viscut amb moltes ganes, motivació i molts nervis!

Enhorabona a totes i a tots els esportistes que representen la nostra escola i ciutat arreu! N’estem orgullosos!