Per segona vegada aquest curs, l’escola col•labora amb El Rebost de Terrassa, centre de distribució oficial d’aliments de la ciutat. L’objectiu és aportar el nostre granet de sorra i donar suport a la campanya Ajuda’ns a omplir El Rebost.

L’escola recollirà aliments fins el dia 13 de juny (cereals per esmorzar, cacau en pols, llet i llet per nadons, pots de tomàquet, llaunes de sardines i tonyina i galetes). La campanya està liderada per alumnes del grup UNESCO de 3r i 4t d’ESO amb el suport de l’equip d’Acció Tutorial i Pastoral. En total una vintena d’alumnes voluntaris estan treballar intensament perquè la recollida deixi petjada a l’escola. Un grup d’alumnes ha fet la sensibilització a les aules d’infantil i primària, un altre grup va anar a conèixer El Rebost el dimecres 4 de juny, i uns altres col•laboren com a voluntaris de Creu Roja en el recapte d’aliments a diferents supermercats de la ciutat de Terrassa que té lloc avui divendres 7 de juny i demà dissabte 8 de juny. Us animem a participar-hi! Tots els aliments que es recullin es repartiran íntegrament a famílies de la nostra ciutat que ho necessitin.
L’escola se sent molt orgullosa de comptar amb joves solidaris capaços de donar el seu temps per millorar la societat en la que vivim. Joves compromesos que ajuden a construir un món millor. Moltes gràcies a tots i a totes!