La prova Cangur és una activitat matemàtica promoguda per la societat internacional “Le Kangourou sans Frontières” per a estimular l’interès de l’alumnat per a les matemàtiques i que a Catalunya l’organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Els participants, durant una hora i mitja, han de resoldre 30 problemes de tres nivells de dificultat diferents, fent ús de la lògica, el raonament matemàtic i l’enginy.

El passat mes de març 21124.889 alumnes de tot Catalunya d’entre 5è de primària i 2n de batxillerat van participar a la vint-i-quatrena edició de la prova Cangur de matemàtiques. Ara fa uns dies hem conegut els resultats de les proves i la nostra escola ha quedat molt ben puntuada! Ha destacat el resultat obtingut per dos dels nostres alumnes, la Maria Guimerà de 1r de batxillerat i l’Oriol Masdefiol de 2n de batxillerat, que hi han fet un paper molt destacat i han quedat classificats dins del 4% d’alumnes amb millor puntuació de Catalunya en la seva categoria.

Felicitem tots els alumnes de l’escola que hi van participar pels seus bons resultats i especialment la Maria i l’Oriol. Enhorabona!