El dijous 3 d’abril al matí un grup de més de seixanta alumnes de 4t d’ESO de l’Escola han anat a l’edifici de Camí Fondo per rebre informació sobre les matèries de modalitat del batxillerat d’humanitats i ciències socials. Un cop dividits en dos grups, els alumnes han rebut informació i fet una petita activitat relacionada amb algunes d’aquestes matèries, en concret Alemany, Psicologia-Sociologia, Hª del món contemporani, Hª de l’art, Economia i Empresa. Com podeu veure, un ventall molt ampli de matèries, no totes, entre les quals el nostres alumnes podran triar l’itinerari que millor s’ajusti a les seves necessitats.

A la tarda un altre grup d’uns 30 alumnes de 4t ESO han fet la segona i tercera activitats programades des del departament d’arts. En concret han treballat la figura humana fent apunts del natural d’una model i posteriorment han fet un exercici de disseny. Amb aquest conjunt d’activitats busquem un acostament més directe i vivencial a les matèries del Batxillerat, i que els nostres alumnes disposin d’informació de primer mà que els ajudi a decidir quina és la modalitat de Batxillerat que és la més adient per a ells.