Quina sort! Els nens i nenes de 4t de primària van poder assistir a una conferència amb el mateix Jordi Gil! Sí, sí, amb el súper presentador de l’InfoK de la televisió de Catalunya. I això va ser, ni més ni menys, el dia 25 de març. No cal dir que va ser un èxit.

El Jordi els va explicar com es realitza un telenotícies adreçat a nens. Els va posar al dia de tots els passos necessaris que cal fer, abans i durant d’un informatiu. Les notícies s’han de triar, redactar i pensar com s’expliquen per tal que l’espectador les comprengui bé. També els va donar a conèixer alguns dels efectes televisius que es fan per tal de fer més atractiu i interessant l’emissió del programa.

A més, un grup d’alumnes de 5è,, que estava realitzant una activitat de Noticiari, va tenir la inesperada i grata sorpresa de poder comptar amb la presència del Jordi.

Des d’aquí, donem les gràcies al Jordi Gil per la seva presència i el felicitem per la seva tasca d’informador.