En sintonia amb les metodologies actives que proposa el projecte de renovació pedagògica SUMMEM a 1r estem treballant l’ABP (Aprenentatge Basat en Problemes) de “Com menjar bé per tenir èxit a 1r” i hem tingut la sort de comptar amb la visita de la doctora Anna Cueto, mare de dos alumnes de primer, que ens ha vingut a explicar, amb molts exemples, la importància d’una bona alimentació.

La xerrada de l’Anna ha estat molt interactiva ja que, des del primer moment, ha captivat els alumnes amb molt bones preguntes que convidaven als nens i nenes a complementar els conceptes treballats a classe sobre els quatre hàbits saludables: descans, exercici físic, una bona alimentació sana i variada i una bona higiene. Tota la ponència ha estat sempre acompanyada d’imatges que anaven recolzant les idees exposades pels alumnes.

Els nens i nenes van sortir mot entusiasmats ja que van poder intervenir i posar en pràctica tots aquells coneixements que al llarg de l’ABP han anat descobrint.