El vídeo “Amb les vostres Paraules” és un recull d’opinions dels nens i les nenes d’Infantil i de Primària sobre l’Escola. De manera molt natural els i les alumnes expliquen “amb les seves paraules” els aspectes que més els agraden de l’Escola. En destaquen els i les mestres i companys i companyes. Però també el menjar i l’estona del migdia. Els aprenentatges i els Itineraris SUMMEM, en els que treballen de manera cooperativa.

En un primer moment, s’intenta fer-los seguir un guió estudiat i predeterminat pel vídeo. Però aquest mètode resulta ser un desastre … i és que les coses que surten del cor i de manera espontània sempre són millors!

Felicitats per aquest vídeo tan bonic i emotiu!