Alumnes del grup de pregària de 3r d’ESO van explicar el passat divendres dia 28 de març la campanya Recicla Cultura a totes les tutories de P3, P4 i P5. Més tard i aquell mateix dia, alumnes del grup de pregària de 4t d’ESO van visitar els delegats de tercer de primària per explicar-los la campanya aprofitant que estaven reunits amb la Fanny, la responsable de l’Acció Tutorial i Pastoral de l’etapa. Els delegats de 4t,5è i 6è seran els responsables d’explicar la setmana del 31 de març al 4 d’abril què és Recicla Cultura als seus companys de classe.

Recicla Cultura és una iniciativa de la Fundació Servei Solidari que ens anima a donar aquells llibres, en bon estat, que ja no fem servir perquè altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic el Dia de Sant Jordi.

L’objectiu de la campanya és recaptar fons per finançar els cursos d’alfabetització que l’entitat imparteix a persones nouvingudes per facilitar-ne la seva integració social a la vegada que, aprofitant la vinculació amb Sant Jordi, convida a reflexionar sobre la importància que té conèixer la cultura d’un país per sentir-se’n part.

El dia de Sant Jordi tothom està convidat a col·laborar en l’activitat amb la compra d’un d’aquests llibres. També podreu comprar una rosa solidària que els alumnes de pregària de secundària vendran a diferents parades dins del recinte escolar.

Més informació a : www.reciclacultura.org