El dimarts 24 de març un grup de quaranta vuit alumnes de 4t d’ESO de l’escola El Cim van visitar el nostre Batxillerat a Camí Fondo. Al llarg de pràcticament tres hores es van submergir per un dia en el que és el Batxillerat en l’ambient normal d’un dia qualsevol a la nostra Escola.

Van rebre informació, amb realització d’alguna petita activitat, d’algunes matèries de les diverses modalitats que oferim a l’Escola (arts; humanitats i ciències socials; ciències i tecnologia). Els alumnes es van repartir en funció dels seus interessos i van poder-se acostar a matèries com Psicologia-Sociologia, Alemany, Economia i Economia d’empresa, Física, Química, Biologia, Història de l’art, Ciències de la Terra i del medi ambient, Disseny, Cultura audiovisual i Dibuix artístic.

Com a cloenda es va fer una explicació a la sala d’actes dels diferents itineraris que ofereix la nostra Escola a cadascuna de les modalitats de batxillerat i una activitat de relaxació final. Esperem que aquesta petita experiència els ajudi en la presa de decisions que engega un il·lusionat camí que ara tot just comencen.