El 16 de gener de 2014, els alumnes de segon de batxillerat i que cursen l’assignatura d’Història de l’Art van visitar al CaixaForum (Obra Social ”La Caixa”) la primera exposició antològica muntada a Barcelona dedicada al pintor Camille Pissarro (1830-1903), un dels grans impressionistes i un dels pioners de l’art modern.

A través d’un conjunt de setanta olis procedents de museus i col•leccions privades, els nostres alumnes van poder entendre quina va ser la trajectòria plàstica i vital d’aquest artista, plena de sensibilitat i d’un compromís social impertorbable.

“Beneït aquell que mira la bellesa en allò que no la té”
Camille Pisarro.

Aprofitant la proximitat del pavelló alemany, obra realitzada el 1929 per l’arquitecte racionalista Ludwig Mies van der Rohe, també el van visitar, ja que és una de les obres específiques que forma part del contingut curricular de la matèria.