El passat divendres 5 de febrer vuit alumnes de 2n de Batxillerat (Pol Julià i Oriol Muñoz de 2n C; David Contreras, Aleix Castro, Mireia Castro, Nil Costa, David Moya i Arnau Oller de 2n D) van participar a la fase catalana de l’Olimpíada Internacional de Física.

L’organització de la fase local és a càrrec de la Societat Catalana de Física, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, i d’aquesta fase sortiran els alumnes que representaran Catalunya en la fase estatal organitzada per la Real Sociedad Española de Física que tindrà lloc a Sevilla del 22 al 25 d’abril. Els alumnes van fer les proves a la Facultat de Química de la UB al llarg de més de tres intenses hores de Física. Les proves van ser dures, però tos ells van valorar molt positivament l’experiència. Van anar acompanyats pel Javier de la Torre, professor de Física de l’escola.