El passat dia 11 de maig es va portar a terme la final del Simulador Estratègic Empresarial (TITAN 3.0) organitzat per la Fundació Junior Achievement a la ciutat de Madrid. Més de 1000 alumnes de tota Espanya havien competit prèviament.

Només una vintena d’afortunats es podien classificar per a la gran final. Després de les dues fases preliminars, els tres membres de l’equip DAXPA de l’Escola Pia de Terrassa ho van aconseguir.

Felicitem, amb l’honor i el reconeixement que es mereixen, als nostres alumnes de l’assignatura d’Empresa de primer de Batxillerat de l’Escola, Dani López, Xavier Quer i Pau Vernet, per l’esforç, el treball i les ganes que hi han posat en tot moment i, sobretot, per haver aconseguit una molt meritòria segona plaça. Finalment, felicitem també, l’equip de Vallecas com a màxim guanyador i a la resta d’equips i als organitzadors de la jornada per haver-nos brindat l’oportunitat de compartir, aprendre i conèixer altres entorns i realitats. A tots, moltes gràcies.