El passat divendres 15 de desembre, els alumnes de Fonaments de l’art (1r i 2n Batxillerat) així com els d’Història de l’art (2n Batxillerat) van anar a Barcelona (Caixa Fòrum) a visitar dues exposicions que encaixaven perfectament en el currículum de les matèries esmentades. Les exposicions que van visitar van ser les següents:

Warhol: l’art mecànic

Creador d’obres que van entrar a formar part de la història oficial de l’art alhora que van arrelar en l’imaginari popular contemporani. Una exposició sobre el desenvolupament creatiu d’Andy Warhol, des dels seus inicis com a dissenyador gràfic a Nova York fins que va morir, convertit ja en un mite universal de l’art pop.

Agon! La competició a l’antiga Grècia

Atletes, guerrers, herois, filòsofs, polítics i artistes de l’antiga Grècia conreaven una concepció particular de la competitivitat present a la vida domèstica i mitològica. Aquesta exposició proposava als alumnes una comprensió d’aquest esperit competitiu a través d’una selecció de tresors de l’espectacular col·lecció del British Museum.

Tant alumnes com professorat han valorar molt positivament l’activitat, tant a nivell acadèmic com convivencial.